Tidus26 Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 isåfall är Zelda spelen överlägset bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Mario-spelen är överlägset roligare!! Båda delarna är i varje fall väldigt bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 tycker helt klart zelda serien är bättre, fast mario sport spel är kul. Ursäkta mitt förra inlägg, såg inte första inlägget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 tycker helt klart zelda serien är bättre, fast mario sport spel är kul. Ursäkta mitt förra inlägg, såg inte första inlägget :P Det finns inget komiskt i Zelda-spelen tycker jag... Finns inget att skratta åt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 jodå, det finns väl lite... men det är sant, mario har mer humor. men zelda spelen har bättre handling, plus att jag älskar att samla saker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jo, du har rätt..... Tycker att Zelda har mycket bättre äventyr än Mario.... Fast det kan ju bero på att Mario-spelen inte utspelar sig på så många ställen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 något som hade gjort mario spelen mycket roliga vore om det var mer filmer som den i början av mpt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Det finns en sådan film på MGTT också... Dem är ruggigt skojiga...=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Vilken är egentligen bäst, Mario lr Zelda? Skriv vad du tycker här...jag tycker Zelda Mario såklart! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 mario är ju en sån figur som man skulle kunna ha med i ganska många olika sorters spel och överdriva lite med men Link eller Zelda som spelar tennis mot Ganondorf........nej tack men jag måste nog säga att jag gillar Zelda spelen mer eftersom dem har bättre story men sen så gillar jag Mario mer som figur än Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 ja, zelda karaktärerna passar inte in i något annat än Hyrule. Men mario kan göra vad som helst och det blir ändå bra :P börjar nästan digga merio mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Ja, det tycker jag att du ska göra.. Men Zelda har klart överlägsna 1-player spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg