Rullis Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Mamma kollar på det i mitt rum när jag får ha TEVEN där nere o kolla på annat.. det betyder; Jag gillar inte sånt ,EHhehEH :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Rederiet dog version e bra :P Vad menar du med det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Den bästa karaktären är ju helt klart Tony! Skummare person får du leta efter! Är han som spelar Tony med i nån annan film/serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Det vet jag inte, Men ja håller me om att han e skum :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Han är snubben som håller samman Frejas undre värld! Tycker att han spelar den rollen så bra! Rösten, det slickade håret.. I love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Ja jag kan hålla med om att skummare person får man ju leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Jag undrar om han är likadan i verkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Det är han förmådligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Rediriet äger fett. Men går det verkligen nu? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag hoppas att dom börjar på att vissa det nu igen till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.