Gäst Fatosh Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Ska jag köpa GTA sa till pc eller xbox eller ps2. Jag har hört att det kommer komma GTA sa online tilläg så jag är osäker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 vaa? e dt sant :S ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Köp det till PC, Tidningen "PC För Alla" säger i ett av sina nummer att det är bäst grafik till san andreas på PC. Plus att www.multitheftauto.com snart kommer släppa MTA San andreas, ett tillägg så man kan spela det online....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 GTA SA är värt vartenda öre!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Helt klart! Redigerat 6 Juli 2005 av Mega99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jo de ä värt de . . me kommer de komma en onlinefunktion till Gta sa ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 japp..det kommer komma MTA till San Andreas..det finns ju redan MTA till Vice City.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Köp det... det är värt pengarna. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Ok jag tar det till PC eftersom det är också mest rekomenderat enligt Rockstar. (GRAFIK) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 japp..det kommer komma MTA till San Andreas..det finns ju redan MTA till Vice City.. jaså? de visste inte jag.. men va gör man på de då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Spelar Online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Spelar Online. jaa de ä klart :bah: .. men hur ä de online då? alla som ä inne ä en gubbe i stan . o sen ä de bara döda alla . lr hur ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg