Nitronisse Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Är det ett bra spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 menar du 1080 snowboarding det är jätte kul och bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 ja det e super duper paradruper skoja men det e ialafal bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 mm... det e bra... men lite onödigt inlägg ändå.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Är det ett bra spel? jag gillar mer snowboard kids..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jaha, men det frågade han ju inte efter... han fråga om 1080 var bra, sluta spamma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 JA....OCH DÅ SA JAG ATT JAG TYCKER ATT SNOWBOARD KIDS VAR BÄTTRE.... JAG SA BARA VAD JAG TYCKER...OM DET ÄR NÅN SOM SPAMMAR SÅ ÄR DET DU....DU VET INTE HELLER NÅT OM DE SPELEN EFTERSOM DU INTE LÄR HA DOM....!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 eh... lol jag har 1080 och jag sa att du inte ska snakca snowboard kids, för han fråga inte om det, allt jag sa att 1080 var ett bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Allt jag sa är att jag tycker att Snowboard kids är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 men det hör inte hit så snacka inte om det spelet!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 men det hör inte hit så snacka inte om det spelet!!! mitt tips var att han skulle köpa Sk istället...så jag tycker inte att han ska köpa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 men han sa inte typ "eller finns det nåt bättre" han fårga vad vi tyckte om 1080! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg