0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 det gjorde han ju knappast...han frågade om det var ett bra spel...och det r en stor skillnad på Är det ett bra spel och Vad tycker ni om det..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja, det e ju det jag säger han fråga om det spelet och inte om nåt annat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 han frågade om det är ett bra spel...då skrev jag att jag tycker att snowboard kids är bättrre än det...är det nåt fel med det eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja, han frågade om 1080, skriv i så fall att du inte gillar det men blanda inte in snowboard kids! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 vadå..som om du aldrig blandat in nåt annat spel nångång.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja eller hur sånt händer men det ändras endå senn men inte på det sett som du säger det på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 mm...eller hur...han är inte en som aldrig gjort nåt fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag håller verkligen med dej men nu blir det åter till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 om din kontoll e bra, så kan du nog satsa på 1080... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 nej.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag håller verkligen med dej men nu blir det åter till ämnet det ser jag som en förolämpning!!! jag brukar faktistk inte göra fel!!! men sluta prata om det ytan prata om ämnet istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag håller verkligen med dej men nu blir det åter till ämnet det ser jag som en förolämpning!!! jag brukar faktistk inte göra fel!!! men sluta prata om det ytan prata om ämnet istället! det var det vi gjorde innan du svarade här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg