Hoppa till innehåll

Manual Till Donkey Kong 3?

Rekommendera inlägg

Gäst NettanSthlm
Skrivet

Hej...igen.

Gud vad jag tjatar om det här spelet..HA HA

Jag saknar manualen till detta spel och tänkte om någon av er har en och kan kolla en sak åt mig?

När man gjort en bana så blir det en flagga där. Rosa, blå och gul pil. Tänkte bara om det finns någon förklaring i manualen på dessa färgkombinationer...

Nån som kan/orkar/har lust????

Mycket tacksam...

Skrivet

Jag vet inte riktigt vad det betyder. Det har säkert att göra med hur många vägar det finns därifrån... Jag är inte säker... är det viktigt att veta? Du behöver ju bara få flaggorna att "gå i vind" så är det ju bra =) alltså så att dom "blåser." Då vet man att man tagit alla bonusar på den iallafall. Det vet jag :).

Skrivet

Hej...igen.

Gud vad jag tjatar om det här spelet..HA HA

Jag saknar manualen till detta spel och tänkte om någon av er har en och kan kolla en sak åt mig?

När man gjort en bana så blir det en flagga där. Rosa, blå och gul pil. Tänkte bara om det finns någon förklaring i manualen på dessa färgkombinationer...

Nån som kan/orkar/har lust????

Mycket tacksam...

När man gjort en bana? Menar du inte klarat? Om flaggan är blå så står det för att den fet apan (vet inte vad den heter) har klarat banan. Om den är Rosa så har dixe klarat banan. Och om den också är gul så har du tagit DK märket på den banan... eller jag har för mig att gul står för det!

• Skapa ny...