nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Ville bara uppmärksamma till er att det nu är olagligt att ladda ner. Själv tycker jag det är tråkigt...Många kommer att göra det ändå. Vad tycker ni om denna lag? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 den är ju ganska bra.. fast ändå inte..det är ju bra för dom som gör spel och sånt..dom tjänar ju mer när folk blir tvugna att köpa spelen i stället för att ladda ner dom.. fast det är nog bara några som bryr sig om den lagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Instämmer... Spelföretagen tjänar på det men vi "förlorar" på det. Jag tror inte personligen att alla rersurer som finns sätts in för att stoppa olaglig nerladdning men vill man chansa så...det är ju trots allt på egen risk :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 mmm..man vill ju inte bli tagen när man laddar ner nåt..det blir ju itne kul då om snuten kommer.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Nä precis snuten bankar på dörren och säger: - Vi har fått veta att du laddar ner olagligt, stämmer det? - Nä - Får vi söka igenom din dator? - visst - Här finns ju minst 2000 mp3 låtar, 200 filmer och 100 spel. - stämmer det att du har laddat ner? - Ja,hur visste ni det? - Ja du har ju DC++ och Bitcomet på skrivbordet. LoL :lol: Men nu tillbaka till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 hahaha..sen när snuten ser alla dom nya spelen vill dm börja spela..LOL..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Nä precis snuten bankar på dörren och säger: - Vi har fått veta att du laddar ner olagligt, stämmer det? - Nä - Får vi söka igenom din dator? - visst - Här finns ju minst 2000 mp3 låtar, 200 filmer och 100 spel. - stämmer det att du har laddat ner? - Ja,hur visste ni det? - Ja du har ju DC++ och Bitcomet på skrivbordet. LoL :lol: Men nu tillbaka till tråden. Lite snopet då :P skulle pissa på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 dom säger..Polisen: Kom med oss..Du: Jag har ju inte gjort något. Polisen: Jo du har laddat ner olagligt.Du vet om att du kan åka in i fängelse nu! Du. NNNEEEEJJ!!!!!! och så åker du in i fängelset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 håller med men det är ju bara att snabbformatera. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 japp..men så råkar man sätta på en vanlig formatering..kan inte släppa in snuten förrän om flera timmar..LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 japp..men så råkar man sätta på en vanlig formatering..kan inte släppa in snuten förrän om flera timmar..LOL Men chansen att man skulle åka fast är väl ca 2%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 hehe.hur stor är chansen att snuten kommer på just dig eller mig när det finns folk över hela sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.