Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Men dem nya dvd filmerna brukar minst kosta 200 kr ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 om dom vill stoppa nerladdningen så MÅSTE dom sänka priserna på album spel och filmer..annars kommer folk som inte ha råd bara att fortsätta ladda ner saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) För dom som tankar med Bittorrent clienter, kan ni lungt tanka vidare. Vet inte för resten men läs detta Bittorrent användare: http://www.piratbyran.org/index.php?view=f...thread&id=31220 Själv tankar ja omkring 10 album, och sisådär 4 spel om dagen. Har hållt på i 2 år nu och ingenting har hänt. Tippar bara på att Polisen skrämmer oss. Som det står på länken har dom inte dom resurser som krävs för att ta fast oss. Även om en ny lag har framställts. Finns också rykten om att AntiPiratByrån ska läggas ner. : D TANKA PÅ ALLIHOPP! :P PS: Nu ska jag tanka lite extra bara för att fira! :) Redigerat 7 Juli 2005 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Man kan ju igentligen ladda ner ostraffat. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Man kan ju igentligen ladda ner ostraffat. :D Hur menar du? När den nya lagen framställdes var ju polisens och AntiPiratByråns mål att bara ta dom som laddar ner flera tusentals filmer, spel och musik filer. Och dom som laddade ner typ 100 filer i veckan bryr dom sig inte om, men nu har det kommit fram att polisen och APB(AntiPiratByrån) Inte ens kan ta fast dom stora feta nerladdnings snubbarna. Redigerat 7 Juli 2005 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 SOm jag sa innan det är ju ca 2% att polisen spårar just dig eftersom det är så många som laddar ner varje dag. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 folk kommer ju inte sluta laddaner bara för att det finns en ny lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det som att säga att nya lagen att man måste ha cykel hjälm om man är under 15 år. Det är inte många som bryr sig. APB funderar på att läggas ner för att dem blivit hackade jätte många gånger och deras P2P skydd har blivit förstört. Så länge leve FILDELNING ! Jag hörde också att man får tanka max 1 gb per dag. Medan jag tankar cirka 5 :D. Har så stor hårddisk så jag kollar aldrig hur mycket filerna tar av hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 hehe..laddar ner något varje dag..antingen musik spel eller en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 laddar hem för mycket är det nog större chans att man laddar ner en ''övervakad'' fil jag tror inte att poliserna övervakar vissa filer som det sägs men ja e inte helt säker :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Poliserna ser nog mycket mer på såna som piratkopierar och säljer saker de skaffat via nätet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 såkallad ''svartmarknad'' jag har hört att det är lagligt i U.S.A. men det låter inte helt troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.