Hoppa till innehåll

Terror Attack !


Guggo

Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ymphinorx

jo det är sant, men man ska aldrig räkna bort att det kan hända oss...

 

Problemet är att Bush har två identiska jumbojettar som han flyger med samtidigt för att det ska vara ännu svårare...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej tänk såhär alla Terrosrist/muslim sympasitörer: Om Al-qaida skjöt en stor raket som träffade vita huset och pentagon, samt skadade en j*vla massa civila offer, vad skulle vi ha då? Vad skulle skydda oss från terroristerna? Vår armé :lol: Vår armé leds av en kvinna förfan, den skulle inte kunna oskadliggöra en mask! ''varför skulle Al-qaida starta jihad mot sverige?'' Jo, dels för R.Sögaards uttalande, och för att vi kanske skulle vart beredda att hjälpa Danmark om det hände dem något. Det ni inte fattar är att USA är vårt enda hopp emot en terrorattack. Det är de som skyddar oss från Mellanöstern/arabländerna, och med oss menar jag västvärlden!

 

FATTA BARA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Okej tänk såhär alla Terrosrist/muslim sympasitörer: Om Al-qaida skjöt en stor raket som träffade vita huset och pentagon, samt skadade en j*vla massa civila offer, vad skulle vi ha då? Vad skulle skydda oss från terroristerna? Vår armé :lol:  Vår armé leds av en kvinna förfan, den skulle inte kunna oskadliggöra en mask! ''varför skulle Al-qaida starta jihad mot sverige?'' Jo, dels för R.Sögaards uttalande, och för att vi kanske skulle vart beredda att hjälpa Danmark om det hände dem något.  Det ni inte fattar är att USA är vårt enda hopp emot en terrorattack. Det är de som skyddar oss från Mellanöstern/arabländerna, och med oss menar jag västvärlden!

 

FATTA BARA!

 

Vår arme leds av en man...

och så var det med det.

ÖB är nämligen en man.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Den dag ett land utrotar terrorismen, ska jag åka dit personligen och klappa mannen som legat bakom utroningen på axeln, kysst honom passionerat och flyttat till landet direkt. Landet skulle vara min hjälte.

 

Men nu är det inte så. Världen måste hjälpas åt. Alla måste göra det dom kan. Lägg inte detta på USA, för dom klumpar bara till det tillslut. Springer in i ett land som yra höns och skjuter på det som rör sig.

 

Det måste ske en förändring om nåt ska hända inom antiterorismen, och förhoppningsvis har världen lärt sig en läxa. England blev offer denna gången, nästa gång blir det kanske Sverige. Vem vet?

 

 

Dem har ingen anledning att gå på sverige... Själv anser jag att sverie är för snäll med dem...

 

Miman:Det va det jag ville säga... Dem har ingen anledning, vi har inte gjort dem nåt...

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det är just därför vi är i fara. Då menar jag ingen terrorattack, utan

mord, massor av mord. Vi är för snälla vi låter alla komma in i vårt land. Det är vårt stora misstag. Och jag har hört att Al-Quaida har byggt

en bas i Sverige. Bara så ni tänker på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den dag ett land utrotar terrorismen, ska jag åka dit personligen och klappa mannen som legat bakom utroningen på axeln, kysst honom passionerat och flyttat till landet direkt. Landet skulle vara min hjälte.

 

Men nu är det inte så. Världen måste hjälpas åt. Alla måste göra det dom kan. Lägg inte detta på USA, för dom klumpar bara till det tillslut. Springer in i ett land som yra höns och skjuter på det som rör sig.

 

Det måste ske en förändring om nåt ska hända inom antiterorismen, och förhoppningsvis har världen lärt sig en läxa. England blev offer denna gången, nästa gång blir det kanske Sverige. Vem vet?

 

Det är dessvärre det, att de flesta terrorister inte behöver en anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

vad menar du?

 

varför terroristerna gör terror? jag tror att det hatar usa för att de tycker att det är deras fel att de har det så dåligt och att inte usa ska lägga sig i

 

Nej . Det finns terrorister som vill ha tillbaka saddam. Och om dem inte får det gör dem saken värre.

 

 

Sverige kan inte göra nåt mot terroristerna. Det ända dem kan är upp med händerna och till finkan med lyx fängelse <_<.

 

Fann USA fångar terrorister ofta så sen dödar dem inte dem utan låter dem va i fängelset. Och så gräver dem en tunnel ut >:(.

 

Dessutom så kan al-qaida tänka sitt nästa mål som sverige eftersom. Saddams släkt bor här.

 

Och att al-qaida har också bombat egypten nu.

 

Men bara för att en j*vla terrorteam bombar länder betyder det inte att USA ska bomba hela mellanöstern !!

Redigerat av Fatosh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

vad menar du?

 

varför terroristerna gör terror? jag tror att det hatar usa för att de tycker att det är deras fel att de har det så dåligt och att inte usa ska lägga sig i

 

 

Sverige? Nej aldrig, Saddam vill ju ha rättegång här och allt! Får han det kommer dem va jätte snäll mot sverige.. Al-qaida har som vanligt hotat hela Europa vilket dem aldrig lyckas med... Ryssland står oss i skuld så dem ska hjälpa oss! Och vi har stöd från USA! (Hela Europa har stöd...)

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Dom kommer Aldrig Attackera Sweden För vad har vi gjort dom? och så vill ju saddam flytta in i svensk fängelse troligen för att han ska smita ganska lätt! Men blir det krig mellan al-quaida Och USA Så Blir Det troligen cs så då får väll vi va med i al-quaidas lag efter som det e svenska terrorister på cs.(bara ett skämt ta det ej alvarligt) men det e osama bin laden som leder dom här attackerna Därför tror jag han blir våran 3:e Hitler vem vet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...