Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jo jo, men om allt ont bekämpas så kommer det aldrig nåt intressant i nyheterna... Fast varför gör dem detta egentligen?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 vad menar du? varför terroristerna gör terror? jag tror att det hatar usa för att de tycker att det är deras fel att de har det så dåligt och att inte usa ska lägga sig i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 om de inte gör nått så är det ju fritt fram för terroristerna... hälrre att usa mördar några "skyliga " en att terroriser mördar 1000-tals "oskyldiga"..... +plus att USA inte brukar döda folk.De tillfångatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Den dag ett land utrotar terrorismen, ska jag åka dit personligen och klappa mannen som legat bakom utroningen på axeln, kysst honom passionerat och flyttat till landet direkt. Landet skulle vara min hjälte. Men nu är det inte så. Världen måste hjälpas åt. Alla måste göra det dom kan. Lägg inte detta på USA, för dom klumpar bara till det tillslut. Springer in i ett land som yra höns och skjuter på det som rör sig. Det måste ske en förändring om nåt ska hända inom antiterorismen, och förhoppningsvis har världen lärt sig en läxa. England blev offer denna gången, nästa gång blir det kanske Sverige. Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Den dag ett land utrotar terrorismen, ska jag åka dit personligen och klappa mannen som legat bakom utroningen på axeln, kysst honom passionerat och flyttat till landet direkt. Landet skulle vara min hjälte. Men nu är det inte så. Världen måste hjälpas åt. Alla måste göra det dom kan. Lägg inte detta på USA, för dom klumpar bara till det tillslut. Springer in i ett land som yra höns och skjuter på det som rör sig. Det måste ske en förändring om nåt ska hända inom antiterorismen, och förhoppningsvis har världen lärt sig en läxa. England blev offer denna gången, nästa gång blir det kanske Sverige. Vem vet? Det blir inte sverige.Terroristerna kommer att välja ett ställe där de kan göra så mycket skada som möjligt genom att döad så många de kan. I ett "glesbefolkat" land som sverige är det svårt att åstakomma samma skada som i london WTC osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Bara för att statisken oh logiken säger det, ska vi gå tillbaks, ta oss en fika och tillbringa kvällarna framför tvn och se vad världen ställer till med? Jag skulle snarare försöka sätta stopp på skiten, även om jag tar skada själv, än att fega och rädda mitt eget skinn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Den dag ett land utrotar terrorismen, ska jag åka dit personligen och klappa mannen som legat bakom utroningen på axeln, kysst honom passionerat och flyttat till landet direkt. Landet skulle vara min hjälte. Men nu är det inte så. Världen måste hjälpas åt. Alla måste göra det dom kan. Lägg inte detta på USA, för dom klumpar bara till det tillslut. Springer in i ett land som yra höns och skjuter på det som rör sig. Det måste ske en förändring om nåt ska hända inom antiterorismen, och förhoppningsvis har världen lärt sig en läxa. England blev offer denna gången, nästa gång blir det kanske Sverige. Vem vet? tror inte jag, de kan väl slå till var som helst... just därför terrorn måste stoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Den dag ett land utrotar terrorismen, ska jag åka dit personligen och klappa mannen som legat bakom utroningen på axeln, kysst honom passionerat och flyttat till landet direkt. Landet skulle vara min hjälte. Men nu är det inte så. Världen måste hjälpas åt. Alla måste göra det dom kan. Lägg inte detta på USA, för dom klumpar bara till det tillslut. Springer in i ett land som yra höns och skjuter på det som rör sig. Det måste ske en förändring om nåt ska hända inom antiterorismen, och förhoppningsvis har världen lärt sig en läxa. England blev offer denna gången, nästa gång blir det kanske Sverige. Vem vet? Det är rätt att de kan slå till var som helst men det är större risk på vissa platser, såsom mäktiga städer som NY och london. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jo det är sant, men man ska aldrig räkna bort att det kan hända oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jo det är sant, men man ska aldrig räkna bort att det kan hända oss... Öresundsbron är inte ett helt otänkbart mål. Dels Runars (även om han är norrman) uttalanden om Profeten Muhammed, dels Danmarks sammankoppling med USA. Danmark har nämnts i flera hot senaste tiden, någon gång händer det, men ingen vet när. Däremot blir troligen nästa attack mot Vita Huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jo det är sant, men man ska aldrig räkna bort att det kan hända oss... *hrm* Vita huset? lycka till säger jag till dom isåfall. Dom kommer ite komma förbi porten o luftanfall ka ndom ju glömma direkt. Men dte bli säkert med stor sannolikhet ett terrordåd mot USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 jo det är sant, men man ska aldrig räkna bort att det kan hända oss... Terroristerna är inte dumma, de vet hur de ska ta sig till sina mål. Det är Vita Huset de vill åt, det förstår ju varenda människa i världen & de kommer att nå sitt mål en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.