the game master Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 kan nån ge mig en sån där handske till at kasta stars med e thiew men har inte rådeller kan ni hjälpa mig med lite saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 kan nån ge mig en sån där handske till at kasta stars med e thiew men har inte rådeller kan ni hjälpa mig med lite saker döda monster hitta pengar sen gå och säg till allt och alla att du vill köpa en. Tips använd den bara om du ska bli assasin som 2nd job om inte köpe en dager eller nått sånt om du ska bli en bandit! :blink: :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 jag e thev men asså hur ska man kunna sno grejer det vill jag hehe ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
• Alaska • Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag e thev men asså hur ska man kunna sno grejer det vill jag hehe ;P Du behöver mer än level 30.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 men asså nån som vill hjälpa mig lite på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 den handsken heter garnier o den finns i en affär i kerning city som heter weapons made for self-protection och kostar typ 3000 mesos. jag tycker du ska bli bandit för daggers kan man köpa o claw e för svåra att få om man e assasin och bandits kan sno från andra monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag vet jag e theif ju e bara i level 11 men snart har jag en sån där grej som man kastar 2 stars i taget hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Jag tycker det är en onödig tråd. Tiggning kan du göra i gamla stan eller via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
• Alaska • Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 E nsak ska man inet lära sig om man är bowman. Det är final Shot. Samma sak med Warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.