ELF Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Finns det någon som vet något bra script program. Jag har precis läst lite om cracking och blev inresserad av att scripta. Men jag tänker inte göra det för att cracka och vara olaglig som vissa andra är... Bara för att lära mig. Tycker fler ska göra det. Cracka program för att lära sig om scriptning. Skicka gjärna ett mail till mig om det är någon mer som är n00b i scriptning så kanske vi kan byta ord över MSN. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Det finns flera oliga typer av scriptning/programmering. Du kan koda i php, asp, c++ m.fl. Vilket typ av språk har du sysslat med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Det jag läser lite om är C++. Så gjärna C++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.