viktor_2003 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 ok den e jobbig eller hur vilken av dom e det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Miss_Mario* Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag har inte tagit så många stjänor´, ungefär 50 st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 nähä då har du itte tagit alla stjärnor om man klarar det under 21sek så får du en stjärna fråga alla som har 120 stjärnor Förlåt, du hade alldeles rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 ok har du alla stjärnor nu jag förlåter dig det e itte lätt att veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Nej, jag räknade med den stora man får när man har slagit ut Bowser. Jag trodde att den där hemliga stjärnan du sa va enkel, men jag klarade det på fjärde försöket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ok men den e itte så lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizard boy! Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 hej jag undrar: när man deformerar marios ansikte så när man släpper (a) efter han sträckt (örat) ut så blir den till sig själv med ett konstigt ljud hur gör man så att ansiktet stannar så att man kan göra honom rolig??? 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag tästade men det gick inte ansiktet blev bara vanligt igen :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag skulle nog kunna klara mario64 men ja orkar inte :) ja har sluta köra. har ungefär 70 stärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det räcker ju åtminstone för att slå ut Bowser så att du kan klara spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja vet det har jag redan gjort men ja mena ta 120 stjärnor Bowser är SK*T lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Det är iaf ingen bugg på mitt spel... Och jag har 100 liv... Ni kan komma hem till mig och se... haha, där ser du joy, både han och jabbe och jag säger att det inte är 99 utan 100! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg