Joy Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Är du rolig eller? Jag är säker på min sak, och det jag skriver är sant.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Ska det här föreställa en Mariotråd så skriver ni helt om fel saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 SLUTA ATT SPAMMA!!!! :evil: Joy skriver sant och det vet jag!!! Sluta tjöta!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Måste få fråga en sak!!! vad är det man har det till egentligen.... eller jag menar.. vad är det där bra för (att hålla på ändra ansiktet..) påverkar det spelet eller nåt eller är det bara en kul grej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 Det är bara en kul grej. För de som tycker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Det är roligt när man har tagit alla 120 stjänor och när man skuter upp sig till yoshi och får 100 liv =)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Jag har bara fått 68 stjärnor. Jag håller på att klara Tiny-Huge Island det är sk*tsvårt!!! Jag har fått 4 stjärnor på den banan. Annars så gillar jag klockbanan för om man hoppar in när den stora visaren står på 12 stannar alla klockor därinne!!!(Men det visste de flesta säkert redan :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Det funkar även om man hoppar in 1,2,3,4,5,6,7,8,9 osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Det är roligt när man har tagit alla 120 stjänor och när man skuter upp sig till yoshi och får 100 liv =)) får man inte bara 99 liv som högst....jag kommer inte ihåg så mycket men jag har för mig att det var så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Tja, det var en sådan diskusion, det var några mot en, och "några" skrev att det var 99 liv, och "en" skrev att det var 100 liv.. Man kan inte säga vem som vann den diskusionen, men jag måste bara kolla på ett mario spel, nu för tiden vet ajg inte vad som är rätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Ta inte upp den disskusionen igen är du snäll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Va? Vad? Jag tar inte upp den för att jag skriver till 0014 vad som hänt.. Och om diskusionen nu börjar igen, så tänker jag inte delta i den eftersom det är så meningslöst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg