_Summer_ Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 var får man hammaren?? jag vet att man ska döda någon mini boss typ... men var finns han ?? vore ju glad om ville hjälpa meej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 hammaren i Ocarina of time får du i ett rum på översta planet tror jag :blink: har för mig nått sånt. för att få den behöver du inte besegra någon mini boss vad jag kommer ihåg..kanske för att komma dit men när du ska ta hammaren är du i ett stort rum där du ska slå på en knapp som gör att elden försvinner runt en kista..sen ska du bara springa dit i tid och ta den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Ni kan ju fråga mig om det på mitt inlägg <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Summer_ Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 vilket rum?? om ja står i det första rummet i fire tempel ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) oj oj oj..hmm...tyvärr kan jag nog inte templet rum för rum så jag vet inte riktigt :( men om du har kartan och kompassen..försöka använda den och se vilka rum du inte vart i, med hjälp av den kanske du kan ta dig till det rummet :) Redigerat 9 Juli 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 fråga i mitt inlägg så kan jag leta upp i vilket rum den är i :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Kolla på fusk för OoT, där finns en guide som förklarar allt. Jag brukar kolla där om jag fastnar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Summer_ Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 brukar också kolla där men han skriver inte var man hittar olika saker. men annars ee han ju grym på att skriva: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Men alltså, spela bara vidare. Snart hittar du den ändå. Du ska döda en "Fire-Dancer" så kommer du vidare upp till dit där du får megaton hammer. För att få den ska du aktivera en switch och springa så fort du kan på en väldigt smal gång upp till kistan där den finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 gå in på www.zelda.com! (har inte fått hamaren enu)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 du ska komma till våning 5 sen e det finns hammaren där när du gjort en sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg