gurreb Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 hej är det nån som håller på med datorer här inte o spela utan att progra mera o sånt det gjör jag det är jävligt kul att hacka. några fler som håller på ?? :ph34r: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 bara med att bygga hemsidor, designa forum med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Gillar att designa hemsidor, och kanske koda lite. Men det roligaste är när man tar av chassit för att uppgradera sin dator osv. Lägga in ny hårddisk, ram mm. Pisskul! :) Men man måste dock vara riktigt försiktig när man håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Neko, om du är en riktig "meckare" så ska du inte behöva ta av chassit alls, du ska inte ha nåt.. ^^. Nja, jag spelar inte så mycket på datorn, surfar runt mest, chattar osv. men jag lånade 'Lär dig C++ flytande på tre veckor' på biblan i julas och höll på med det ett tag, sen rann det ut i sanden bara. Nej, jag håller inte på med hacking, bara när H4xx0R lanserar sina nya Hackergames, då nördar jag sönder. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.