CeZ Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 jag undrar om ni tycker att det är fel och ladda hem filmer? :1_ke: Citera
Scones Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Jag håller med Mikael det är ju inte fel om det inte är olagligt. Citera
Mikael Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Nej, inte att ladda ner, utan att sälja filmerna man laddat ner. Citera
MahL Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Men det är olagligt! nej det är inte olagligt att ladda hem filmer Citera
Gäst YoTo Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Nepp, inget fel som sagt var om det inte är olagligt att ladda ner dem, på KaZaA så är det lagligt. Citera
Jimpa_93 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Men det är olagligt! Det är tillåtet att laddda hem saker, men bara för eget bruk man får inte sälja de man laddat hem!!! Citera
yoZhi Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 min kompis laddar alltid ner filmer Citera
CiR3 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Jag tror inte att det är olagligt iallfall Citera
Cheatorx Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 Att ladda ner filmer kan vara både Olagligt och Lagligt.. det beror mycket påvem som har upphvsrätten till filmerna ni laddar hem och om han/hon tillåter att folk eller du laddar hem filmen.. Tillexempel Sagan Om Konungens återkomst får man inte ladda ner.. den har dom Upphovsrätt till.. Det finns miljontals filmer som är olagliga att ladda hem.. Men som ni nämde så är en del filmer tillåtna men endast i privat bruk! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.