Avregistrerad Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Finns det nått sätt att göra så att man kan ha fler än 5 st smilysar i ett meddelande i msn messenger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Det går väl :o Iaf för mig, men det kanske är för att jag har den senaste patchen till MSN Messenger 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jag kan ha hur många som hälst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 varför ska man ha överdivit med smilisar i ett medelande? Stör ju bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jag kan ha hur många som hälst.... Jag kan ha smilisar tills meddelandet inte kan ta mer ord/bokstäver Och med senaste patchen kan jag skicka oändligt med vibbar utan att behöva vänta 30 s eller vad det är. Roligt att skoja med alla på MSN XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 var fick du/ni den patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Shit pomefrittes med ketchup, senap och bearniece sås. Jag cant seem to hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jobbigt att spamma msn me massa vibbar o smiliesar . spec vibbarna .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 ja, fyfan för att chatta med honom då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Exakt, Sedan 7.0 kom så har det blivit jobbigt med alla folk som skriver för typ alla har ju irriternade smilysar tex ett frågetecken som är gigantiskt och snurrar runt som vissa har på knappen '?'. skit kul. :angry: Vibbarna och blinkningarna går att ställa in så att det inte rör sig något när dom skickar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Jajja! Men jag vill ha den patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 jag har msn 7.0 utan patch eller nånting och det funkar men annars så finns alla msn patchar som finns på www.mess.be Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.