Hoppa till innehåll

Runescape, Trimmad?


Rekommendera inlägg

så en kort sammanfattning....

Ican (scam ur armour of u :P) trimm ur armor for free lr i trim ur armour for 50k t,ex

Black, addy, rune (t) lr (g) gör inte armourn starkare bara snyggare.

Bara members kan hitta an clue av monster det finns 3 nivåer av clue bättre nivå beroende på hur starkt monster och ju bättre nivå ju bättre sak..

Black, addy lr rune (t) lr (g) är inte members objekt..

de blev en lång sammanfattning men allt e me :P

Redigerat av speedez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åsså summerar vi det hela. Man kan inte trimma sin egen rustning. Endast members kan hitta den, via Treasure Trails, men FtP kan bära den. Alla som säger att de kan trimma din rustning = dumtjack till scammer. De rustningar som går att trimma är Black, Adamantium och Runite. Dessa finns i:

 

Addy/black: Regular trim, Gold.

Rune: Regular trim, Gold, Divine.

 

Divine finns i tre varianter, varje korresponderande till en av spelets 'gudar'.

Rustningarna kan antingen få mer defence, eller höja andra stats om de är trimmade. How's that for a firstpost? :ph34r: ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det e bara en scam. trimmed armor e t.ex: Rune med guld på, Addy med guld på, eller Black med guld på.. man får det genom att göra treasure trails när man e member.

 

tja dude asså jag kan hjälpa dig me att trimma men de berror på till vad du vill trimma den till du kan bara trimma blk,addy och rune jag kan skaffa charcoals och gold ore så kan jag trimma din armour till guld

 

 

 

skicka ett medddelande till mig senare om du behöver hjälp me mer finns jag jag kan nästan allt om runescape jag e i lvl ¨65 men gav bort min lvl 120 med 90mil

till min brosssa....ses dude

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja dude asså jag kan hjälpa dig me att trimma men de berror på till vad du vill trimma den till du kan bara trimma blk,addy och rune jag kan skaffa charcoals och gold ore så kan jag trimma din armour till guld

 

 

 

skicka ett medddelande till mig senare om du behöver hjälp me mer finns jag jag kan nästan allt om runescape jag e i lvl ¨65 men gav bort min lvl 120 med 90mil

till min brosssa....ses dude

 

Altså, du har verkligen IQ fiskmås om du tror någon går på det där.

 

EDIT: För att göra det enklare för er: INGEN KAN TRIMMA RUSTNINGAR, INTE ENS JAGEX STAFF!

Redigerat av Heffa-San
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...