guz** Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 jag gjorde det här inlägget att kolla hur många som tror på at man kan få typ 100 gubbar på ssbm den japansak versionen.en gång visades det en bild den här sidan med typ 100 gubbar på ssbm den japansanska versionen,man vara åtta spelare samtidigt och det fanns gubbar som inte ens kommer från nintendo t ex james bond,luke skywaker,darth wader.Säg gärna något om vad ni tror eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag har också sätt den bilden, och jag kan med säkerhet säga att den är falsk. Men den är ändå ganska snyggt gjord. Fast jag tror att man ändå kan få fler gubbar på den japanska versionen. Jag tror man ska kunna få Giga Bowser, Sonic och Tails, men det är jag inte säker på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Har spelat alla versioner av SSBM. Det är inga skillnader som ni oerfarna spelare märker av. Samma karaktärer, Samma banor. I stort sätt är det samma spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Fler än de 25 gubbarna är de.... Annars är ju allt lögn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Har spelat alla versioner av SSBM. Det är inga skillnader som ni oerfarna spelare märker av. Samma karaktärer, Samma banor. I stort sätt är det samma spel. Japanerna har ju mängder av kopior och konstiga fusk av sina spel. Finns säkert massa Action Replay/Game Shark/Game Genie, m.m fusk så man kan få mer gubbar och så. Tror jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag har kollat på ssbm offeciela sida japan alt är samma sak. Och min kompis har en fakta bok om falsk heter som man inte ska tro på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Allt är inte samma sak. T.ex med Sheik behöver motståndaren 70% mindre damage för att dö av en Uair. Peach har freeze frames på sin recovery. Yoshi är mycket lättare och JCD funkar inte lika bra. Sheik kan chain throwa med sin D-Throw. Och jag tror hon han Infinite Chaina Yoshi >_> HRC plattan är lite mindre. Ganondorfs Dair behövs det 10% mindre för att dö. Orkar inte komma på mer nu. Men annars är allt i stort sett samma sak, Förutom vissa throphys och sånt. "Japanerna har ju mängder av kopior och konstiga fusk av sina spel. Finns säkert massa Action Replay/Game Shark/Game Genie, m.m fusk så man kan få mer gubbar och så. Tror jag iaf." Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 heh man kanske kan få nya gubbar på emulator på datan men tror inte de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Nej det kan man inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 de ska vara 25 gubbar på den japanska oxå. samma som pal. men sen om man kollar arfusk till ntsc så finns där sonic, tails och giga bowser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 bra då vet jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 NEJ MAN KAN INTE FÅ SONIC ELLER TAILS PÅ NÅGON VERSION. -.- Giga bowser kan man få till PAL, NTSC och JPN med Action Replay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg