ChillenKid Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Finns det något program där man kan spela in ljudet på datorn ? Som BB flashback fast ljud !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Har du windows så har du ju Ljudinspelaren. Det funkar ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Ljudinspelaren finns i Program>tillbehör>underhållning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 men måste man inte ha mikrofon då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 men måste man inte ha mikrofon då ? Ehh, jo men hur hade du tänkt spela in ljud utan en mick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 men måste man inte ha mikrofon då ? Men jag frågade om ljud ifrån datorn. spelar man in ljud ifrån datorn med micken ?Då måste man ju ställa den vid högtalaren och sitta och vara tyst ! så att det inte hörs i bakgrunden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 på det viset. man kan ju ta en 3.5 kabel med hane i båda ändar och sätta emellan uttagen. fast det finns ett program som kan spela in det som går ut från datorn... vad det hette kommer jag inte ihåg... det var nåt svenskt program har jag för mig. och om du ber riktigt snällt så kanske jag kollar igenom några pcföralla där det stod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.