Ankdamm Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 om nån undrar varför det blir att robotarna försvinner är det bara för att ni inte har spelat på 29 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag har min kvar fast jag inte har spelat på ca:100 dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 jag har aldrig spelat reloaded och har min kvar.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schmyrfen Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Så ni tror inte jag kan fixa 10k? Ge mig ett tomt account då så får in se.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 ja e as dålig på robotkampen,har bara minus men ja kör de inte så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jag har fusk kolla min thread Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 En kompis till mig körde ett fusk på mig så att han åkte skitsnabbt! Man kan ju alltid också fuska tillsammans, man bestämmer att den ena förlorar tre gånger, den andre tre gånger osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 jag kan inte spela för arenan knappen är utanför skärmen och det går inte få fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Kolla in Salzaladas gamla tråd, han visade hur man fuskade till sig massa pengar på robotkampen: http://www.fuska.se/forum/Fusk_Till_Robotk...age-t70999.html Testade det själv förut och det funkade fint. Jag spelar dock inte längre. Redigerat 26 December 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Det finns ett fusk :/ det tänker jag inte tala om SMSA så får ni tillräckligt med fusk. Jag vill inte bli varnad så nej tack skicka inga brev Det fusket jag snackar om har upptäckts och kan ej användas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det finns ingen bästa spelare..Det är bara Mini-Spel ..Robot kampen är mini spel...Desutom borde de säga ut vilka som är bäst.. Jag har alla de Bästa delarna..Men spelar inte det mer..det är TRÖKIT.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskaren91 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det finns ingen bästa spelare..Det är bara Mini-Spel ..Robot kampen är mini spel...Desutom borde de säga ut vilka som är bäst.. Jag har alla de Bästa delarna..Men spelar inte det mer..det är TRÖKIT.. :) hmm...vad menar du med att det inte finns "bästa spelare"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.