Cattis Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Skrivet 12 Juli 2005 På andra banan(den röda) i Bowser dal i Super mario world ska man väl kunna ta sig till slottet som är ovanför men jag vet inte hur,nån som vet och nån som vet hur många banor det finns totalt? Jag har hittat 88 banor.
Eric_H Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 På ett ställe kan man hoppa ut ur bilden. inte jätte nära målet men nästan.
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 På ett ställe kan man hoppa ut ur bilden. inte jätte nära målet men nästan. Kul :cool:
Link the legend Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Skrivet 30 Juli 2005 På andra banan(den röda) i Bowser dal i Super mario world ska man väl kunna ta sig till slottet som är ovanför men jag vet inte hur,nån som vet och nån som vet hur många banor det finns totalt? Jag har hittat 88 banor. 100 banor
Eric_H Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Skrivet 31 Juli 2005 På andra banan(den röda) i Bowser dal i Super mario world ska man väl kunna ta sig till slottet som är ovanför men jag vet inte hur,nån som vet och nån som vet hur många banor det finns totalt? Jag har hittat 88 banor. Finns det så många banor?! Jösses!
Rekommendera inlägg