Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjena har ni något specielt knep när ni ska fånga pokemon.

typ hålla nere B-knappen och hoppa på ett ben. (Inte för att jag har gjort det men) Ja skulle vara tacksam om någon svarar så jag kan säga mitt! :rolleyes:

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Det finns ett trick som min bror har kommit på. Vi har tex fångat Lugia i lv 70 Rayquasa i 70, groudon och kyogre i 45. Det här är en instruktion om hur man gör det direkt från min brorsa (LIVE) Man ska ha great boll. Man ska sitta helt stilla och titta ner i gameboyet och trycka på A i varje rullning. Man måste vara nervös. :lol:

Skrivet

Det finns ett trick som min bror har kommit på. Vi har tex fångat Lugia i lv 70 Rayquasa i 70, groudon och kyogre i 45. Det här är en instruktion om hur man gör det direkt från min brorsa (LIVE)  Man ska ha great boll. Man ska sitta helt stilla och titta ner i gameboyet och trycka på A i varje rullning. Man måste vara nervös.  :lol:

Funkar det verkligen?

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Tänk om Alexander Lukas hade varit spelnörd och älskat Pokemon! :P

Skrivet

Mitt trick är skitbra o det har min f.d mästare lärt mig.

Egentligen är det hemligt men jag sär det ändå.

Tryck på B hela tiden (Håll inte inne den utan klicka)

sen sen så snurrar man på dom där styrpilarna.

Det är skitbra. Så har jag fångat Latios, Registeel, Regirock o Regiice.

Skrivet

Jag hade bara ett trick förut. Jag fick en "freak-out" o tryckte på alla knappar i raseri. Funkade....

Men seriöst så finns det inget sånt knep. Det e bara att kasta o ha tur... Men jag gör som seddot, mest för att jag var van vid det. Men det får en ju att känna sig lite mer säker, så jag gillar de faktis.

• Skapa ny...