Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Du är såååååå smart....... :cool: .....om det inte vara så att man bara kunde få EN Masterball -.-'......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jag brukar trycka på A-knappen 5 gånger jätte snabbt samtidigt som bollen rullar.. Funkar bara med Ultra Ball fångade Groudon så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 (redigerat) håll nere nerknappen hela tiden och tryck på b varje gång bollen rullar, det brukar funka för mig Redigerat 28 Juli 2005 av amy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Du är såååååå smart....... :cool: .....om det inte vara så att man bara kunde få EN Masterball -.-'......... Man kan få en till om man vinner lotteriet i Lilycove Department Store.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Du är såååååå smart....... :cool: .....om det inte vara så att man bara kunde få EN Masterball -.-'......... GAH Nu förstörde du det jag tänkte säga så :meddum: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Du är såååååå smart....... :cool: .....om det inte vara så att man bara kunde få EN Masterball -.-'......... Haha,du är alltid ett steg före :D.......om man inte snackar om FR såklart..... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Men Comeon det visste väl alla? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Hehe idag vann jag på lotteriet. Jag vann bara 3:e pris så det blev bara en liten PP UP :P 1:a priset är som sagt Master Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 mitt trick är att inte trycka någonstans :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 mitt trick är att inte trycka någonstans :lol: Hur slänger du bollen då?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Mitt trick är att:Kasta pokebollen just när den hamnar på marken så vänder man uppochner game boyet,sedan när när pokebollen rör på sig så vändrr man game boyet igen så forsätter man ända tills man fångar den! OBS! För mig funkar det bäst på leef green Jag har fångat många bra pokemon med hjälp av det sättet! T.ex. Zappdos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 coolt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg