OhNo Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 :blink: Hej, När jag startar photoshop och sätter in en bild, då blir inte bilden samma som den är på t.ex skrivbordet, den blir mkt mkt ljusare, varför blir det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 det kanske är nån konstig kontrast-inställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 12 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 det kanske är nån konstig kontrast-inställning? Hur skulle man kunna ändra det ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 kolla inställningarna i ps, det finns en inställning som heter färgprofil eller nåt har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.