basse88 Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 hej. ja undrar om det är någon som spelar gunz online .för ni som inte hemsidan är www.gunzonline.com du måste ladda hem det men det äger fett! värsta skjutar spelet liknar matrix faktist snälla skaffa och om ni gör det adda min msn [email protected] och säg era namn cya later aligator :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 ska testa...snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Ska man ta betan eller Korean ? // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basse88 Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 vet inte va ja tog men ta beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 min brossa har han e level 56:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 det äger men jag undrar hur man hoppar fram som en leopard (tror jag stava fel <_<) men jag skulle vara tacksam om nån sa hur man hoppar fram som en "leopard" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Man trycker två ggr snabbt på den knappen du går framåt med :meddum: // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) lvl 11 ska sluta spela ganska tråkigt nu sålde alla min grejer Redigerat 23 Juli 2005 av SAFFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Who Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Vad gör man mer på det förutom går runt å skjuter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 ni kan köpa min för fm om ni vill lvl 11 snart 12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Det ska jag tästa :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 jag spelar men har presis börjat det är något fel det står agent not avalible om ni ej för står så har jag en film hur det ser utt adda min msn så kan jag skicka [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.