thedeadht Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Skrivet 13 Juli 2005 om ni inte har testat HA3 så finns det på www.miniclip.com FUSK(OBS! Jag håller odödlighets koder och sånt för mig själv): gå in på player\cheats. Kod:Påvärkan up up down down left right left right a b select start:låser upp alla vapen you are the moonmaster:alla baner ni måste bara testa det.. På en skala från 1 till 10 får HA3 9,9 av mig! Citera
thedeadht Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 13 Juli 2005 vad ska ja lägga in som fusk? :blink: Citera
Dashier Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Skrivet 14 Juli 2005 vad ska ja lägga in som fusk? :blink: Här lägger du in det! Citera
Demon Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 ee va asså ni kan inte ha fattat vad ha menade. han sa här kan vi prata om heli attack 3 det är ett spel där man är en liten gubbe och kan ha en massa vapen och ska skjuta ner helikoptrar sen sa han ett litet fusk till det. Citera
nebbig Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Skrivet 15 Juli 2005 Odödlighetskoder finns inte enligt Iopred själv. De har faktist seriösa highscorelistor på Miniclip. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.