xingfu150 Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) vad cooolt! jag har nästan klarat det! vilken gubbe ska man ha mot bläckfisken? o hur ska man göra någon teknik? har aldrig hört talas om en rymd värd! hur kommer man dit? Redigerat 22 Juli 2005 av xingfu150 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Som sagt, man ska åka runt nere vid fyren när man har klarat allt annat. Mot bläckfisken kan du ta vilken som helst,,,, Bara att skjuta på den ändå så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 (redigerat) Jag åkte och snokade på varje litet ställe på alla dem där banorna.... Och vart på banan skulle den vara? Nyckeln är på banan Boulder canyon. Gör så här: åk till borgen. Precis vid ingången är det en kyrkklocka. Hoppa upp så att du nuddar den genom att trycka på R knappen. Då hör du ett plingljud. Åk upp på bron igen. Den har nu blivit en backe åk upp för den och du hittar nyckeln. Lycka till! PS man kan inte få någon robot. Redigerat 2 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Ok.Synd att det inte fanns fusk till att komma till Rymdbanorna. Men kan ni några tips på hur man besegrar Bläckfisken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Försök undvika den första saken han lägger och åk sen på vänsterkanten. Skjut honom med en raket också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 tackar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Det var så lite. Jag kom inte exakt på det men när jag tänkte en stund så..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 vart är den 39:de ballongen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Excuse me. Very very hard question. Jag har också funderat. den 39:e ballongen får man på en rymdbana. men det räcker inte med banor för att få 47 ballonger vilket äer det högsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Man måste ju ha 39 ballonger för att kunna köra en rymdbana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg