Hoppa till innehåll

Hur ser ditt skrivbord ut?


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 79
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Detta verkar rätt idiotiskt eftersom de personer kan se vilka program ni använder t.ex < se §1.4 > vilken som är förbjudet! Anmälan!
Man gör inte reklam bara för man säger jag gör på det och bla bla. Man får inte ha bilder i inläggen som är så stora som ett skrivbord därför måste man ha en länk och man måste ladda upp den först. Därför står det kanske kända uppladdnings dodor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta verkar rätt idiotiskt eftersom de personer kan se vilka program ni använder t.ex < se §1.4 > vilken som är förbjudet! Anmälan!
Man gör inte reklam bara för man säger jag gör på det och bla bla. Man får inte ha bilder i inläggen som är så stora som ett skrivbord därför måste man ha en länk och man måste ladda upp den först. Därför står det kanske kända uppladdnings dodor.

 

Jag tänker på K A Z A A. De personer som har ikonen på skrivbordet kan bli anmälda av Olagligt filbyte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får nog lov att säga att mina skrivbord är snyggast :) Om jag ska utnämna det snyggaste så blir det nog tomas1:s skrivbord. Det var dock vääääldigt stökigt.

Ajaja är inte mitt stökit då. Bakrunden är den finste. Lilla grymma Shadow.http://www.grendosa.com/dump/Shadow%20SB.jpg

Jävligt störande stil på texterna :D Och varför har du bara massa disney

skit spel? Kör du inga riktiga godbitar eller?

(Och Pokemon Älskare det förstår man)

1 ETT disney spel

 

Detta verkar rätt idiotiskt eftersom de personer kan se vilka program ni använder t.ex < se §1.4 > vilken som är förbjudet! Anmälan!
Man gör inte reklam bara för man säger jag gör på det och bla bla. Man får inte ha bilder i inläggen som är så stora som ett skrivbord därför måste man ha en länk och man måste ladda upp den först. Därför står det kanske kända uppladdnings dodor.

 

Jag tänker på K A Z A A. De personer som har ikonen på skrivbordet kan bli anmälda av Olagligt filbyte.

Jag fattar inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...