Ceto Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 tycker ni jag ska kasta min master ball eller göra mean look så att den inte kan smita och kasta great ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Gör Mean Look så att den inte kan smita, sen skadar du den lite o sen kastar du några Ultra Balls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Gör Mean Look så att den inte kan smita, sen skadar du den lite o sen kastar du några Ultra Balls. det tänkte jag skriva men mitt råd e:ha 5 golbat o en pokemon som kan t.ex.sleep powder först gör du mean look med golbat sen sleep powder ska da den lite sen kasta ultra bollar ett tips när han har lite liv gör ej confues ray då kan han dö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 har någon mötit suicune på pokemon fire red?? jag har det men den rymde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Dubbelposta inte. Förresten varför ska man ha 5 Golbat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 jag ska ta min master ball på suicune men vem tycker ni jag ska fånga min master ball på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 ja har fuskat till mig masterballs på LG och fånga raikou me den.. för dom som inte vet: Börja me squrtle så möter du raikou börja me bulbasaur så möter du entei börja med charmander så möter du suicune.. den legendaraiska hunden som e super effektiv mot nybörjaren som el mot vatten raikou mot squirtle... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 vilken av hundarna är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 vilken av hundarna är bäst? beror på vem man fajtas mot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jag tycker att Suicune är bäst. För han lär sig både vatten o is attacker. Därför är han supereffektiv mot båda dom andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 is är inte super efektivt el. jag tycker att entei är den bästa han lär sig bra fier attcker jag har alla tre B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jo, det är det visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg