bladeet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 (redigerat) på Zelda ocarnina of time fattar jag noll jag har 4 sånger, men kan inte få fler!!! snälla hjälp mig Redigerat 13 Juli 2005 av bladeet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Bara spela vidare så får du dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Va!? Har du alla?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Jaa, man måste ha dem för att klara spelet. Utom Eponas Song förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 :blink: :blink: men hur får man dom där sångerna?? :visslar: Jag har sun's song men hur får man nästa efter den. Jag köpte spelet begangnat (Eller hur det nu stavas) av en kille som redan hade gjort en massa saker på det, Men hade inte gjort det färdigt så jag har det ganska svårt men inside lord jadu-jadu men sen har jag alla andra sakerna som man ska ha i tempel of time, Fattar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 på Zelda ocarnina of time fattar jag noll jag har 4 sånger, men kan inte få fler!!! snälla hjälp mig åhhhh ;) Du ska ju spela vidare till slut kommer det fram då och då när dukan få nya låtar det är ju inte så svårt, keep play :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Ok, Men om du kommer ihåg så kan väl du skriva hur man får dom och var och om man måste vara stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Varför finns det ett Zelda forum? jo för att man ska skriva zelda i det. man får ju sångerna innan man ska gå in i ett nytt tempel. man kan inte missa dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg