kimen Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då. PS: Det rockar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 På dator är det lite svårt att slåss tycker jag men jag tycker det passar till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 det e mycker bättre en vad jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag och min bror zigma har klarat ut spelet :mrgreen: de är roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då. PS: Det rockar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jag tycker att det är sämst! och gimli parerar så himla fult! :? :? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Det är bra, men mkt bättre till en Konsoll, t.ex GC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Det är riktigt roligt, specielt oom man spelar multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då. PS: Det rockar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jag tycker att det är sämst! och gimli parerar så himla fult! :? :? :? ehhh hallå? du kan ju inte tycka ett spel e sämst bara för gimli parerar fult lr? de måste ju finnas nått mer... annars tycker jag att spelet e grymt skoj för de e baserat på filmen iaf te x box, inte spelar de till dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då. PS: Det rockar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jag tycker att det är as roligt men det är svårt att spela 2 player om man inte har någon dosa eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 sagan om konungens återkomst e skit skojj!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille_playa Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 har aldrig kört d ,men ja kanske ska ti en komps i dag å kasnke spela d då...:P men d värkar rätt så roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Jag tycker att det är roligt men det verkar inte vara så roligt till PC men till PS 2 är det jätte roligt, Speciellt när man kör multiplayer på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.