Dashier Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag och min kompis har kommit på trix till SSBM och vi vill ryktera ut det först och främst nu ska jag berätta: Om man har många skador ska man duka för det mesta för då flyger man inte så långt när någon slår:Defending Pikachu: i bland när någon annan står i vägen ska man gå till honom och tryck A hella tiden ibland får GC ryck och då får den A rycket då gör man AAAAAAa hella tiden och han kan inte röra sej:ATtack Plocka saker i luften när du hoppar: När du hoppar och det är en sak mitt på dig ska du tryck Z knappen då plockar du den i luften när du hoppar:Jump Man ska bara ha mario saker på itames och så ska man ha båra medium och så ska man bara välja mariio gubbar så ska du väja mushroom kingdoom, du ska slå alla lådorna så kan man få fråga tecken på alla låder:bana När du är luigi ska du för det mesta göra b atken för att den är stark då och då det vet dom flesta:tips Nu vill jag har en bedömning på allt det till skala 1 till 10... :gitarr: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag och min kompis har kommit på trix till SSBM och vi vill ryktera ut det först och främst nu ska jag berätta: Om man har många skador ska man duka för det mesta för då flyger man inte så långt när någon slår:Defending Pikachu: i bland när någon annan står i vägen ska man gå till honom och tryck A hella tiden ibland får GC ryck och då får den A rycket då gör man AAAAAAa hella tiden och han kan inte röra sej:ATtack Plocka saker i luften när du hoppar: När du hoppar och det är en sak mitt på dig ska du tryck Z knappen då plockar du den i luften när du hoppar:Jump Man ska bara ha mario saker på itames och så ska man ha båra medium och så ska man bara välja mariio gubbar så ska du väja mushroom kingdoom, du ska slå alla lådorna så kan man få fråga tecken på alla låder:bana När du är luigi ska du för det mesta göra b atken för att den är stark då och då det vet dom flesta:tips Nu vill jag har en bedömning på allt det till skala 1 till 10... :gitarr: :lol: 9 poäng! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 15 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Tack så mycket några mer? som vill döma? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag och min kompis har kommit på trix till SSBM och vi vill ryktera ut det först och främst nu ska jag berätta: Om man har många skador ska man duka för det mesta för då flyger man inte så långt när någon slår:Defending Pikachu: i bland när någon annan står i vägen ska man gå till honom och tryck A hella tiden ibland får GC ryck och då får den A rycket då gör man AAAAAAa hella tiden och han kan inte röra sej:ATtack Plocka saker i luften när du hoppar: När du hoppar och det är en sak mitt på dig ska du tryck Z knappen då plockar du den i luften när du hoppar:Jump Man ska bara ha mario saker på itames och så ska man ha båra medium och så ska man bara välja mariio gubbar så ska du väja mushroom kingdoom, du ska slå alla lådorna så kan man få fråga tecken på alla låder:bana När du är luigi ska du för det mesta göra b atken för att den är stark då och då det vet dom flesta:tips Nu vill jag har en bedömning på allt det till skala 1 till 10... :gitarr: :lol: Du får en 8:a.... Luigi´s B-attack är ju inte stark...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 jag ger också en 8a. men visst var de bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Seriöst... Jag visste inte att man kunde hoppa och ta grejer i luften.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 va ball!!en 9:a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 en 8:a här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Nice en 10 från mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 8 här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 1a. allt e ffs standars skit, det borde alla veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Jag och min kompis har kommit på trix till SSBM och vi vill ryktera ut det först och främst nu ska jag berätta: Om man har många skador ska man duka för det mesta för då flyger man inte så långt när någon slår:Defending Pikachu: i bland när någon annan står i vägen ska man gå till honom och tryck A hella tiden ibland får GC ryck och då får den A rycket då gör man AAAAAAa hella tiden och han kan inte röra sej:ATtack Plocka saker i luften när du hoppar: När du hoppar och det är en sak mitt på dig ska du tryck Z knappen då plockar du den i luften när du hoppar:Jump Man ska bara ha mario saker på itames och så ska man ha båra medium och så ska man bara välja mariio gubbar så ska du väja mushroom kingdoom, du ska slå alla lådorna så kan man få fråga tecken på alla låder:bana När du är luigi ska du för det mesta göra b atken för att den är stark då och då det vet dom flesta:tips Nu vill jag har en bedömning på allt det till skala 1 till 10... :gitarr: :lol: du får en 6:a för attva snäll......förklara bättre :P :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg