Gäst Mujo Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Annars kan du ju köpa boken The force for dummies en mycket bra bok jag använt tex när jag slängde 2 flygplan in i två höga torn... tänk jag styrde 2 flygplan med tanken på samma gång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 de är lätt att använda kraften.Du gör bara så här:köp ett leksaksflyg...sätt de på golvet hemma en bit bort från dig...låssas att du är en starwars gubbe å att du ska lyfta planet med din tankekraft...ropa på din mamma/pappa eller dit sykon...när dom kommer så ber du dom lyfta planet från golvet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Use the force, young padawan. Belive it. Trust the force, may it be with you. NesseN: Haha, hur ska man kunna vara seriös något som inte är seriöst? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 mycket vis fråga från en mycket...vis... man :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Mellanmjölk: Om han tror på det så är det väl seriöst för honom iaf, eller hur? :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Det beror på vad du ska använda kraften till :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 lyfta plan och gröna gubbar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Åk till negobah och fråga en grön liten gubbe där som bor i en hydda om han kan lära dig nåt om kraften... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 intressekubben noterar: Dagobah heter det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Man kan inte lära sig använda Kraften, man föds med gåvan eller man föds utan gåvan. Besides, om du är född med gåvan och tänker använda Kraften måste du hitta en Jedimästare som kan hjälpa dig med disciplinen. Annars blir du ett psykfall som slaktar alla i din närhet. (Jaja, SW-freak) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 asså allvarligt hur kan tro på att det finns en kraft d e en film med hur mycke specialeffekter som helst för ni snackar väl om star wars??? :huh: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Nej, vi pratar om Pingu - The Movie, vad sjutton trodde du?! Tråden är ju bara ett stort jädrans skämt. Lås, det är mitt tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg