Nain Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 oj, oj oj, detta var snyggt. mycket bra admin :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Ville bara tilläga att hela det här skinnet även är på svenska ;) (Nästan (Kan inte garantera 100% svenska eftersom jag inte utforskat exakt hela forumet än :/) alla engelska 'buggar' med språket är borta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Allt är likadant förutom ikonerna till ämnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 aha... tjihiiii mu funkar det.... vanilla coke skinnet var också tufft... men det är på engelska ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 (redigerat) Give me some money for my Very Important Person-Title and move your fat ass out of here. Gnägg, livet är hårt utan mobiltelefon >_<. Självklart skulle jag fixat FuskaVIP om jag skulle haft tillgång till att göra det och haft pengar ;D. Men men. Jag får snylta på alla sexiga prints. Everybody's doing this brandnew dance now, and I know you gonna like it if you give it a chance now. Come on, baby. Do the locomotion. Redigerat 18 Juli 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Nu har jag FuskaVIP så nu kan jag använda skinet, det är SKITsnyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jaha, då är det väll bara att åka till äffären, fylla på kontantkortet och skaffa vip.. Igen...;) Men det gör jag med nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.