miniman Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 jag vill göra en länk på min sida som gör så ifall någon klickar på länken ska det komma upp en ruta som den länken länka till :gitarr: Citera
xylo Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 jag vill göra en länk på min sida som gör så ifall någon klickar på länken ska det komma upp en ruta som den länken länka till :gitarr: Som ett pop up!? Isåfall: <a href="#" onClick="window.open(Här skriver du adressen,'height=480,width=640,top=0,left=0,resizable=yes,scrollbars=yes')">Här skriver du vad länken ska heta!</a> Citera
miniman Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 17 Juli 2005 (redigerat) det funka ej jag vill ha det som fuska .se chatt NÄR MAN KLICKAR CHATTA SÅ KOMMER CHATTEN UPP Redigerat 17 Juli 2005 av miman Citera
Gäst Mega99 Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 Du kan allvarligt talat inte säga åt oss att göra en chatt åt dig... Citera
Mr.Dumbom Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 Sätt in target="_blank" så öppnas länken i ett nytt fönster. Citera
miniman Skrivet 17 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 17 Juli 2005 du mega jag har gjort chat men jag vill bara få så man har en länk så det ej kommer upp i samma rutta så att det kommer upp ett nytt fönster var ska jag lägga in blank och det Citera
nico Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Skrivet 17 Juli 2005 <a href="#" onclick="window.open('SIDANS NAMN','info','toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizable=no,width=BREDD I PIXLAR,height=HÖJD I PIXLAR')">Chatta</a> byt ut de feta sakerna. höjd/bredd i pixlar = fönstrets storlek i pixlar (hela skärmen är oftast ca 700 * 1000 pixlar) i vissa fall kan du behöva använda target; <a href="#" onclick="window.open('SIDANS NAMN','info','toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizable=no,width=BREDD I PIXLAR,height=HÖJD I PIXLAR')" target="_blank">Chatta</a> Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.