Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

ja, så kan man göra annat under tiden, men varför får man de sämsta gubbarna sist? borde få roy och marth i slutet

Nja, dem bästa gubbarna har man ju redan från början.... Det kvittar när man får dem..
Gäst ymphinorx
Skrivet

Men man måste ha alla om man ska klara regular med alla gubbar på singel

Skrivet

men det känns lite ovärt att håla på jätte mycket och spela VS bara för att få Mewtwo och MR. Game & Watch som sita gubbar...

Nej, kör det där med 20 timmar för Mewtwo och klara sedan Classic med alla...
Skrivet

När du har kört matcher och ska välja karaktär måste du klicka på "Back" uppe i högra hörnet, sen när du kommer ut till "Main screen" sparas det av sig själv. En gång förlorade jag Big Blue eftersom jag inte gick ut... :(

PS. För att få Mewtwo ska du spela 700 matcher eller i 20 timmar. Mitt tips är att du sätter två spelare på 99.00 i tid. OBS! Det funkar inte om du bara har datorer!DS.

Skrivet

När du har kört matcher och ska välja karaktär måste du klicka på "Back" uppe i högra hörnet, sen när du kommer ut till "Main screen" sparas det av sig själv. En gång förlorade jag Big Blue eftersom jag inte gick ut... :(

PS. För att få Mewtwo ska du spela 700 matcher eller i 20 timmar. Mitt tips är att du sätter två spelare på 99.00 i tid. OBS! Det funkar inte om du bara har datorer!DS.

Det är oändlig tid man ska köra.... Då sparas tiden om man klickar på start och går ut på det viset...Men man får inte stänga av Game cubet...
  • Skapa ny...