Nain Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Skrivet 19 Juli 2005 ja, så kan man göra annat under tiden, men varför får man de sämsta gubbarna sist? borde få roy och marth i slutet
Shadowbeing Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Skrivet 19 Juli 2005 ja, så kan man göra annat under tiden, men varför får man de sämsta gubbarna sist? borde få roy och marth i slutet Nja, dem bästa gubbarna har man ju redan från början.... Det kvittar när man får dem..
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 men det känns lite ovärt att håla på jätte mycket och spela VS bara för att få Mewtwo och MR. Game & Watch som sita gubbar...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 Men man måste ha alla om man ska klara regular med alla gubbar på singel
Shadowbeing Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 men det känns lite ovärt att håla på jätte mycket och spela VS bara för att få Mewtwo och MR. Game & Watch som sita gubbar... Nej, kör det där med 20 timmar för Mewtwo och klara sedan Classic med alla...
Dark Link Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 När du har kört matcher och ska välja karaktär måste du klicka på "Back" uppe i högra hörnet, sen när du kommer ut till "Main screen" sparas det av sig själv. En gång förlorade jag Big Blue eftersom jag inte gick ut... :( PS. För att få Mewtwo ska du spela 700 matcher eller i 20 timmar. Mitt tips är att du sätter två spelare på 99.00 i tid. OBS! Det funkar inte om du bara har datorer!DS.
Dark Link Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 Nej, kör det där med 20 timmar för Mewtwo och klara sedan Classic med alla... Det räcker att köra alla Break the Targets med alla. :P
Shadowbeing Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 När du har kört matcher och ska välja karaktär måste du klicka på "Back" uppe i högra hörnet, sen när du kommer ut till "Main screen" sparas det av sig själv. En gång förlorade jag Big Blue eftersom jag inte gick ut... :( PS. För att få Mewtwo ska du spela 700 matcher eller i 20 timmar. Mitt tips är att du sätter två spelare på 99.00 i tid. OBS! Det funkar inte om du bara har datorer!DS. Det är oändlig tid man ska köra.... Då sparas tiden om man klickar på start och går ut på det viset...Men man får inte stänga av Game cubet...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 jaha... men det var väl typ det jag sa? men hur länge stode den på för dig då
Shadowbeing Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 Tja, runt 4 timmar. Det minns jag inte riktigt.... Men det är det jag har sagt hela tiden jag med.... Vi har haft för krångliga förklaringar bara :D
Skinnpytte Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 Bara runt 4 timmar Min stod på hela dagen Fast det gör den rätt ofta ändå :P
Shadowbeing Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Skrivet 27 Juli 2005 Jo, så sant så.... Dem flesta gångerna har jag kört Super Sudden Death för att få Mewtwo faktiskt...(Varje gång jag raderar spelet ångrar jag mig)
Rekommendera inlägg