leopard Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 :) :) finns det nån som har fusk till rollercoaster tycoon 3? tacksam för hjälp kram :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Går det bra med engelska? --->Tryck Här<--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 kolla på fusken på fuska.se bara .. men man döper om en person på nöjesfeltet till olika namn , : för att få 10,000 döper du en till John D Rockefeller... sen kan du döpa andra gubbar till samma namn med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisbuskis Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 det är kris för mig!!! altt är sönder och jag vet heller inte hur man lagar alla stånd som Raketkafe så!!!!!! någon måste bara hjälpa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Anställ reperatörer eller vad de nu heter. Jag tror mig även minnas att det finns nåt fusk för det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton124 Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Döp en person till Frontier då går ingenting sönder :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 varsågod. >>>Rollercoaster tycoon 3 fusk!!!!<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 (redigerat) Kolla alltid på fuska.se innan du frågar. Vad har du annars den här siten till? Redigerat 22 April 2007 av medion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.