WASD Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Finns det nått program som man spelar mobil spel på datorn med? Mobil spel är ju .JAR filer & .JAD filer men jag vill hälst ha ett program som man spelar .JAR filer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 nja... altså jag vet egentligen inte... men det jag vet är att spelen är kodade i nån java variant så en java utvecklingsmiljö klarar det? eller om man lägger in det in nån html kod på nåt sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 mobil spelen är .jar filer & data spelen är .exe filer, man kan inte spela .exe på mobilen (kanske me 3G??) & inte spela .jar på datorn förutom om man har nått program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 nej de kan man inte spela . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.