ELF Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 (redigerat) Jag har hittat en bra och billig dator på dataprince, men grafikkortet... Vet inte hur bra det är. Jag är bara van vid ATI och detta är ett GForce. Vet någon en sida som man kan jämföra grafikkorten på? Jag har kunnat en men glömt bort den. Det är den här DATORN om någon undrar och vill veta vilket grafikkort det är. Redigerat 18 Juli 2005 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Jag kan inte någon sida, men jag har GForce och jag är helnöjd med det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Länken funkar inte. Va för grafikkort är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag har hittat en bra och billig dator på dataprince, men grafikkortet... Vet inte hur bra det är. Jag är bara van vid ATI och detta är ett GForce. Vet någon en sida som man kan jämföra grafikkorten på? Jag har kunnat en men glömt bort den. Det är den här DATORN om någon undrar och vill veta vilket grafikkort det är. GeForce FX5500 256Mb Sämre kort får du leta efter, är nog det sämsta kortet som finns ute nu som är ändå relativt "nytt". Skall du ha datorn som speldator så får du nog rett rejält uppgradera grafikkortet om du vill köra något som är lite krävande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Tackar för svaret herr ADMIN :D Får ta och kolla på lite grafikkort. KONSTIGT. För mig funkade länken igår, nen inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 den funkade för mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.