BloodMan Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 är det nån sån vet nån bra smilies-hemsida med smiliesar som rör sig jag vil nämligen kunna skapa smiliesar på MSN messenger 7.0! snääällla kan någon hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) hallå är det ingen som vet?? jag vill värkligen hitta en sida! Ajabaja. Har du missat regel §1.10 ?? //epaaj Redigerat 24 Augusti 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emilk Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) §1.4. Redigerat 20 Juli 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Google ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nijol Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Google ^_^ google, sok pa soksidor dar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 de ä ättare å ta av kompisar,men får bara virus om man bärjar ta ner från googles sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 men jag gör mina själva :) och alla min smileys har jag: Ändrat lite/mycket på/gjort helt ny/satt ihop 2 st. har typ 40 olika och typ 46 st Tibia djur som jag satt tiden snabbare på så det ser ut som dom går snabbare än vanligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Smiley Central den där är änu bätre än någan smiley galleria! men men måste starta om datan efter att man laddat ner dem. Smiley Gallery ett helt vanligt smiley galleri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Jaaa. smiley central föredrar jag, men..!! Ibland är det så att inte dina vänner ser smilisarna,, så jag dras nog tillbaka till msn's smileys <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 11 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 mennu har jag hittat en sid www.mysmileys.com den funkar fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Nedan har ni lite smilies som jag gjort. Another_Smiley.bmp Mo_Smiley.bmp Smiiley.bmp Smiley2.bmp Smiley4.bmp Smiley7.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 (redigerat) neej alla som har smiley central radera d genast d e ett spyware i mina kompisar o ja har haft o vi hade all smiley central meddela detta till alla ni känner som har smileycentral elle ska skaffa annars kan jag två sidor med smileys dena ena är www.ilovemssenger.com den andra lägger jag in på ett annat inlägg måste hitta den först :P (en guide för noobs om hur man raderar smiley central) ni raderar smiley central genom att gå in på kontroll panelen sen lägg till eller ta bort program sen där letar ni upp smiley central eller d program ni vill radera i detta fallet smileycentral sen så klickar ni en gång så kommer d upp ett fält där det står ändra/ta bort där ska ni trycka så raderas d Redigerat 14 Augusti 2005 av kill for money Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.