Demon Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 hej jag undrar om nån vill hjälpa mej att göra en hemsida det ska vara en starwars community men som jag sa jag behöver hjälp det är svårt att göra en sån sida och hålla i gång den <_< så jag behöver hjälp kan någon hjälpa mej? adda mej på msn då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 community är väldigt svårt att göra, tror inte någon är villig att göra ett gratis... men om du själv kan något språk som asp eller php så kanske du kan göra det, lite svårt iofs... så behöver du en bra server som klarar serverintegrerade språk, kan vara svårt att hitta någon gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Php e inte så svårt det e bara att låna böcker och lösa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 kan tyvärr bara java,html och c++... fat c++ e inget för hemsidor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 man kan faktiskt göra en sak som tar emot formulärdata i c++... men det är oxå det enda jag känner till.. kan själv html, javascript och lite asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.