Tomi Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 nej inte ville jag ha tre multiplayer spel inte det räcker med 1 men jag har köpt Jak 3 och GoldenEye men fortsätt skriva i tråden och ge mer tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Öh, GTA San Andreas kan man vara multi på ibland. :) Lego Star Wars? Rofl, skämtade bara. :P Hm, kan inga fler tror jag. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 man kan inte var Multiplayer i Gta San Andreas..bara 2 player.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Öh, är inte det samma sak? :huh: Kan man vara mult i Jak 3 då? >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Multiplayer och 2player är inte samma sak.. multiplayer då spelar man online.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jahaa, är det så ni menar. :P Men på några av mina spel, då står det multiplayer, då kör man inte online utan bara 2 player. Skumt? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 hehe..ok..kollade på mina då stog det bara 1 or 2 player... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jag Spelar Socom 2 Och det äger Och det är inte konstig styrning man skjuter med "X" eller " R1" och analogspakarna styr man och siktar som kallas " AIM " Socom 3 kommer om 3 månader 7Dar 1 timme 48 Minuter 20Sekunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Burnout 3/Takedown mkt kul spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Burnout 3/Takedown mkt kul spel har B3 som sagt ett bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Köpte det i tisdags har klarat 50% (MEn en kompis hade med sig det till mig en dag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst marcus86 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 :lol: det verkar grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg