braoha Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Har gjort en Instruktion på hur man byter styrspaken på N64:ans handkontroll. Billigare att byta styrspak än att köpa en ny handkontroll. Tar gärna imot kritiska synpunkter så Jag kan förbättra Instruktionen. Se här : http://www.braoha.com/styrspakbyte.html // Magnus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 och vart hittar man styrspakar då? tycker det låter konstigt... skriv mer i detalj hur man sätter på spaken rätt och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
braoha Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 och vart hittar man styrspakar då? tycker det låter konstigt... skriv mer i detalj hur man sätter på spaken rätt och så Styrpakar se : www.braoha.com bild längs ner på sidan eller välj Nintendo 64. Går bara att sätta i styrspaken åt rätt håll med tanke på de skruvarna man ska skruva i. Viktigt att ta det lungt så att inte en massa annat kommer ur läge blir jobbigare att sätta ihop det då. // Magnus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 tycker att det såg bra ut, det enda är kanske att det skulle vara lite större bilder så man ser bättre, men som sagt annars såg det bra ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Har gjort en Instruktion på hur man byter styrspaken på N64:ans handkontroll. Billigare att byta styrspak än att köpa en ny handkontroll. Tar gärna imot kritiska synpunkter så Jag kan förbättra Instruktionen. Se här : http://www.braoha.com/styrspakbyte.html // Magnus Jo, tycker också att det ser bra ut.... Men jag är inte så värst teknisk, och inte bland dem där försiktigare människorna vad gäller laga ihop saker... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Har gjort en Instruktion på hur man byter styrspaken på N64:ans handkontroll. Billigare att byta styrspak än att köpa en ny handkontroll. Tar gärna imot kritiska synpunkter så Jag kan förbättra Instruktionen. Se här : http://www.braoha.com/styrspakbyte.html // Magnus Ja plocka i sär är lättare :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Men laga är roligare! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 o j*vlar, ska nog ta och köpa några såna där styrspakar väldigt bra :) bra ide att sälja såna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 jag ska köpa 2 av dig... Hur köper jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg