emilk Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 (redigerat) www.gangstawar.com <------- snälla gå in på den länken plzzzzzzzzzzzz :wub: Redigerat 20 Juli 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 gör det inte! om man trycker på den kommer man inte in där, man kommer in på ett ställe som gör att han får bonuspoeng på det spelet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 www.gangstawar.com <------- snälla gå in på den länken plzzzzzzzzzzzz :wub: Det är väll ingen virus sida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 nej men han får 100 pengar på gangstawar är medlem där så jag vet det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jaha, dags att använda det magiska varningsverktyget igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Detta gör att han får pengar på det spelet. Jag tycker inte du borde skapa dessa löjliga trådar. Innan du skapar en tråd så skall du kolla så att det ämnet redan finns, tänka på din rubruk m.m. //Drakis modde. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jaha, dags att använda det magiska varningsverktyget igen. Håll dig till ämnet, tack! =) *Sorry att jag gjorde ett dåligt inlägg, men en modde skall inte skriva så enligt mig.* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jaha, dags att använda det magiska varningsverktyget igen. Inte? Isåfall är Admin sidans kanske värsta spammare. :P Gjorde någon ett dumt inlägg var det DU, eftersom Mr COOL redan hade svarat samma sak & dessutom dubbelpostade du. Tanken var att jag skulle låsa (därav kommentaren), men senil som jag är glömde jag det. Nu är den iallafall låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg