Hoppa till innehåll

Hjälp!


Simpsons

Rekommendera inlägg

När jag installerade andra drivrutiner till mitt grafikkort och startade om, så går den tills det Står Windows Xp med flaggan och det, och så laddar det ju, men sen så försvinner det och så blir det helt svart på skärmen! :(

vet någon vad detta kan bero på så hjälp mig snabbt! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö

När jag installerade andra drivrutiner till mitt grafikkort och startade om, så går den tills det Står Windows Xp med flaggan och det, och så laddar det ju, men sen så försvinner det och så blir det helt svart på skärmen!  :(

vet någon vad detta kan bero på så hjälp mig snabbt!  :(

 

 

 

att e ä nått fel mellan grafikkortet och drivrutinerna kanske ? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej, jag kom in i datorn nu, men i felsäkert läge, sen avinstallerade jag drivrutinerna till grafikkortet och installerade dom nyaste, men sen när jag startade om datorn så hängde den sig likadant igen, vet någon på något sätt hur jag kan göra?? annars är väl sista utvägen att installera om datorn väl??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, det är rätt drivrutiner jag har. jag startade den i felsäkert läge och avinstallerade drivrutinerna, sen startade jag om och installerade original drivrutinerna, sen funkade det! men ett problem kvarstår, aktivitetsfältet längst ner på skärmen är borta, det har varit så innan med, men jag fick dit det, men nu kommer jag inte ihåg hur man får dit det igen... har någon haft samma problem och kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...