Simpsons Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 När jag installerade andra drivrutiner till mitt grafikkort och startade om, så går den tills det Står Windows Xp med flaggan och det, och så laddar det ju, men sen så försvinner det och så blir det helt svart på skärmen! :( vet någon vad detta kan bero på så hjälp mig snabbt! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 När jag installerade andra drivrutiner till mitt grafikkort och startade om, så går den tills det Står Windows Xp med flaggan och det, och så laddar det ju, men sen så försvinner det och så blir det helt svart på skärmen! :( vet någon vad detta kan bero på så hjälp mig snabbt! :( att e ä nått fel mellan grafikkortet och drivrutinerna kanske ? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 (redigerat) kan var nåt sånt, men vet någon om man kan starta datorn i felsäkert läge :blink: ?? Redigerat 21 Juli 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Jag tror du trycker F8 innan det startas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 så direkt när den startas ska jag trycka F8? eller ska jag vänta tills skärmen blir svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Direkt när den startas skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 okej, jag kom in i datorn nu, men i felsäkert läge, sen avinstallerade jag drivrutinerna till grafikkortet och installerade dom nyaste, men sen när jag startade om datorn så hängde den sig likadant igen, vet någon på något sätt hur jag kan göra?? annars är väl sista utvägen att installera om datorn väl?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Använder du rätt drivrutiner? Koppla ut tvout oxå om du har det inkopplat. Annars kan du testa med äldre drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 ja, det är rätt drivrutiner jag har. jag startade den i felsäkert läge och avinstallerade drivrutinerna, sen startade jag om och installerade original drivrutinerna, sen funkade det! men ett problem kvarstår, aktivitetsfältet längst ner på skärmen är borta, det har varit så innan med, men jag fick dit det, men nu kommer jag inte ihåg hur man får dit det igen... har någon haft samma problem och kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 nej tyvärr :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 (redigerat) skriv bara om ni vet något! Redigerat 24 Juli 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 du ser man skriver gjärna lite bara för att koma till ett snäp upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.