ken_500 Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Skrivet 14 Oktober 2003 Jag skriver som det står att man ska göra men det funkar inte.Det står på olika sätt på olika sidor som jag har kollat på.Så jag undrar om någon har spelat spelet och har fuskat,och hur man ska skriva rätt.jag har fastnat rätt bra på spelet.. Citera
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Skrivet 16 Oktober 2003 han undrar varför fusket inte funkar? lr? /V / / l Citera
Gäst kingofthefire Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Skrivet 16 Oktober 2003 har du kollat ordentligt?de brukar de va för mig me! Citera
Th3 Sh@dow Skrivet 13 December 2003 Rapport Skrivet 13 December 2003 jag får så att fusken funkar.. Citera
dishwalla Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Skrivet 23 Mars 2004 jag får så att fusken funkar.. tja vet du hur man aktiverar fusken till Deus Ex. ja skule gärna vilja kunns flyga och jag har fastnat på första banan i Paris uppe på taket men ja e rädd att de kommer nån Mj12 command eller en robot och ja har inte så mkt skott kvar, kan du hjälpa mig aktivering av koderna Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.