Nittionio Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Hur tror ni att Halo 3 kommer bli :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rallykorven Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 lite bättre än halo 2 och lite sämre en halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperus Qlim00 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 dt kommer äga som f*n! :P halo e fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Eftersom det kommer till Xbox 360 så kommer grafiken vara mycket bättre än på 1:an och 2:an. Ja, storyn är väll okej.. Man kan ju hoppas att det kommer några nya fiender, vapen, banor.. Bungie produktions kan prestera, det vet vi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Jag tror det kommer vara snyggt men jag är absolut inget Halo f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Det blir säkert ett effektivt försäljningsmedel som man dessvärre kommer tappa lusten att spela efter några veckor. Halo och Halo 2 är levande bevis på att tredje spelet i serien även kommer bli så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Help Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 va e de du säger jag har fick halo 2 när det kom ut och har inte gillar det fortfarande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Dom kommer ju släppa det samma dag som PS3 släpps. Det luktar hård försäljningstaktik här från Microsofts sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Dessvärre kommer dom torska rättså rejält ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Har alldrig kört Halo. Är det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Har alldrig kört Halo. Är det bra? Japp..... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puttes_cool Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Hur tror ni att Halo 3 kommer bli :) jag tror att det kommer vara jätte bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg